Monday, July 4, 2011

Tagasisõit

Täna ärkasime kell pool 6, pakkisime asjad ruttu, läksime sööma ja nüüd sõidamegi Stocki poole. Tõotab tulla pikk ja igav bussisõit.. Ma tõmbasin eile filmi endale,aga ma pole kindel, kui väga mul seda õnnestub vaadata, arvestades seda, et mul on akut järgi veel 14 minutit..Ega ei võinud eile õhtul mõelda ka selle peale ja läpakat täis laadida, mkm, miks olekski pidanud. :D Aga eks ma siis üritan tududa natuke, öösel sai vähe ja täna öösel saab veel vähem. Hej då, mina kompisar! Vi ses i jul!

Ja laevas: Polnud midagi erilist, tsillisime nsm ja käisime tantsupõrandat vallutamas, saime mingite rootslastega jutule ja need rootslased ja venelased tegid mingit battle-t seal, et meile miskit tõestada.. lõpuks keegi kakles ka. Ahvenamaa nägin lõpuks ka ära ja päikesetõusuni olime üleval. Hommikul läksime hommikusöögile, natuke oli paha olla, aga rohkem oli väsimus. Järgmisel päeval ma ei püsinud üldse üleval, kohe kui kuhugi natuke vaikselt jäin siis tuli sleep peale. :D

No comments:

Post a Comment