Thursday, July 7, 2011

Päev 02 – Kõige uuem pilt Sinust ja 15 huvitavat fakti. Päev 03 – Kirjelda mõnda nädalavahetust. Päev 04 – Lemmik multikas ja miks


1. Ma magan alati haigelt kaua, 1-ni on täiesti normaalne.
2. Ma VIHKAN hommikuid rohkem kui keegi teine, selle pärast on mul ka koolis raske hakkama saada, et ma lihtsalt ei ärka. :D
3. Mulle maitseb kali.
4. Kui ma üksi olen, siis ma räägin iseendaga kõvasti.
5. Või siis laulan :)
6. Mulle meeldib süüa, aga mu külmkapis on alati vaakum. Rahakotis ka.
7. Mul on neid fakte eriti raske välja mõelda.
8. Ma tunnen sibulalõhna väga kaugelt ära, silmad hakkavad sellest jube kergesti valutama.
9. Mul on pidevalt kurk haige, eriti enne esinemisi.
10. Ma loen koguaeg elu24.
11. Mul pole mingit viitsimist täna linna vahukale minna, ma tahaks ainult magadaaaa.
12. Mulle meeldis kunagi Vaido Neigaus.
13. ja Justin Bieber ka.
14. Mu kõht on praegu tühi.
15. See on viimane fakt. :)

2. Ma kirjeldan siis seda nv-d :)

Laupäeva hommikul olin omadega täitsa Raplas. Oleksin pidanud minema küll laulupeo proovi, aga otsustasin viimasel hetkel Pärnu minna hoopis. Käisime seal rannas ja hansapäevadel ja siis tulin bussiga Tallinna. Ma poleks peaaegu bussi peale mahtunudki. Tallinnas läksin hessi korraks ja nägin letis moomood ja õnneks ka väljas istumas Lattikat, läksin rääkisin juttu temaga veida. Siis sõitsin bussiga Nõmmele, kust leidsin eest Chrisi. Rääkisin temaga ka juttu ja meil oli õnneks üks suund - järveotsa tee. Siis jõudsin koju ja ei läinud vara magama, kuigi järgmine hommik pidin ärkama kell 7.
Pühapäeva hommikul kell 8 olin laulupeo rongkäigus, liikusime laulukale, sõime, passisime nsm, siis läksin sain Marioniga kokku ja olin enamuse ajast temaga, kuni lõpuks tulid Gerda, Kapu ja Rüütmann sinna. Siis tsillisin nendega, kuni pidin lavale minema, lavalt maha tulles olid Kapu ja Rüütmann läinud ja Gerdal aku tühi. :( Ja minu tuju alla nulli. Nii ma siis lonkisin peatusesse, ja järsku hüppas keegi mulle selga. See oli Tambet, kes siis mu tuju vaikselt paremaks kruvima hakkas. :) Tal oli ka minuga sama suund - järveotsa tee, ja nii me siis tutvusime sel ajal. Hiljem õhtul läksin Gerda poole ja jäingi sinna.

Lemmikmultikas
SIMPSONID! ja siis üks lambamultikas, mis Hiinas koguaeg telekast tuli.

No comments:

Post a Comment