Monday, July 4, 2011

Day 4

Päev 3. Hommikusöök kell pool 9, siis tund aega sai sleepida (sain lucid dreamida – mega hea), super uni oli. Siis lauluproov jälle, seekord natuke tõsisem, sest õhtul ootas ees tähtis kontsert. Pärast seda läksime lõunale kella poole üheks, saime seal mingit imelikku toitu.. oli suur fooliumis küpsetatud kartul ja siis seal peal oli mingi krevetisalat. Krevetid mulle ei maitse aga kartuli söödud saades oli kõht täitsa täis.

Siis oli jälle natuke vaba aega, käisime poodides, ostsin ühe pluusi ka endale. Ja mingi aeg saime kokku infopunktis ja meid viidi väiksele linnaekskursioonile. Mina ja Liisa pidime muidugi vahel giidi juttu tõlkima, ta ei teadnud mõndasid sõnu. Ja siis giid hindas minu võimeid ilmselgelt veits üle ja rääkis seal minuga, ta ei saanud isegi aru, et mul oli selline mitte midagi mõistev nägu peas. Õnneks väga pange ei pannud :D Aga tegelikult linnaekskursioon oli isegi lahe, seal väikses linnakeses on päris palju ilusat ja armsat J

Pärast ekskursiooni suundusime hostelisse, passisime veel natuke niisama ja siis läksime linnavalitsuse majja (vist) ja kohtusime linnapeaga (ma pole päris kindel kas ta oli linnapea, aga mingi tähtis mees igaljuhul). Ta rääkis väga head inglise keelt, aga ta oli kuidagi ilge pedobear :D:D Ja talle oli minu ja Liisa rootsi keel muljet avaldanud, aww aww. Pärast väikest kohtumist läksime sööma, seekord saime pitsat mis oli mycket mycket braaa, kuigi mul õnnestus endale päris terav pitsa valida.. õnneks mulle teravus meeldib.

Ja siis läksimegi tagasi hostelisse jälle, vahetasime riided ära ja tegime end ilusaks ja siis kõndisime juba kiriku poole, kus andsime päris armsa kontserdi. Kuigi seal keeras ikka täiega ära, me saime püha vett juua ja ma olen suht kindel, et seal oli midagi kahtlast sees.. Pärast puhusin veel kirikuõpetajaga paar sõna juttu. Hästi mõnus kirik oli kusjuures, mulle tavaliselt need ei meeldi üldse, aga rootsi kirikud on armsad.

Tagasiteel olime me suht ära keeranud juba, asi oli tragikoomiline :D:D Läksime siis tuppa, vahetasime riided ära ja siis käisime õues veel natuke meie pisikestega. Siis läksime tuppa tagasi, lanisime veits, sõime, jnejne. Anu tegi kunagi õhtul mulle patsid ka, nii et nüüd täna laevas saan jälle ilusate lokkidega olla J

Õhtul keeras meil pisikestega ikka täiesti ära, mõnusat klatši sain ka kuulda :D:D Ei, turba eluga peab kursis olema, mis muud..

No comments:

Post a Comment