Monday, July 4, 2011

Day 3

Päev 2 oli juba täitsa arvestatav. Hommikul läksime kell pool 9 sööma, saime võikut, siis peale seda tegime proovi ja siis sõitsime lõunasöögile kuskile sadamasse. Lõunasöögiks oli mingi pastasalat, mis oli täitsa hea. Pärast söömist oli esinemine, see oli selline megaarmas, otse järve kõrval ja päikese käes, täpselt õige väike hulk inimesi oli vaatamas ka. See oli minu ja Liisa rootsi keelne tribüüt. Esinemine muidu läks täiega pekki, aga rahvale vist meeldis . Ja Jan (meie mingisugune ma ei tea kes siin :D) ütles et mina ja Liisa nagu oleks Rootsis elanud, et keel on päris hea.

Siis läksime kesklinna, nägime ära oma järgmise esinemispaiga ja siis oli meil natuke aega niisama. Käisime siis poodides (rahvariietega), päris lõbus oli. Üks poemüüja küsis ka, et miks meil sellised ilusad riided seljas on ja kes me oleme ja kust tuleme. Mõni poemüüja nillis niisama. Siis kui me ei viitsinud enam poodides olla, läksime parki ja kuulasime mingeid teisi esinejaid. Lõpuks jõudis kätte meie kord. Seekord olid ees mikrid, mis tegi asja palju-palju paremaks ja laulud kõlavamaks. J

Pärast esinemist läksime väsinuna hotelli ja juba natukese aja pärast kõndisime sadamasse, kus me seekord süüa pidime saama. Söögiks oli mingi kalatükk ja 3 kartulit. Algul oli shutkoht vingus nagu peas mul, aga tegelikult seekala oli päris hea, ja kui mina juba seda ütlen, siis pidi olema ka. :D

Ülejäänud õhtu tsilliseimeniisama, sellel päeval õnneks tuli wifi ka, siis tegime Liisaga LANparty suht. Käisime veel natuke jalutamas,ostsin statoilist hot dogi ja värki.

No comments:

Post a Comment