Monday, July 25, 2011



Nüüd pole küll kaua aega kirjutanud, nii et tulevad siis kõik need vastused..:


Päev 12 – Mis sul täna seljas oli
12. Öösel oli must õlapaelteta pluus, hallid lühkarid ja heleroosa lühike kampsun seal peal. Aga praegu olen ma alles voodis omadega ja kannan pesu.
Päev 13 – Kiri kellelegi, kes on Sulle haiget teinud
13. Ma olen selle kirja juba kirjutand ja ei taha seda siia copyda..
Päev 14 – Pilt, mis muudab Sind õnnelikuks
14.

Näiteks see:
Päev 15 – Lugu, mis toob sulle mingi mälestuse meelde
15. Hetkel kuulan Bruno Mars - Just the way you are ja see toobki ühe mälestuse meelde ka. :)
Päev 16 – Iseloomusta ennast
16. Olen tüdruk, kellel on praegu suhteliselt suur identiteedikriis, ma ei ole jõudnud veel päris täpselt arusaamiseni, kes ma olla tahan ja milline. Aga asjad liiguvad paremuse poole ja minuga saab kõik korda :). Hetkel tunnen end õnnelikuna, ma tunnen end alati õnnelikuna kui ma saan seda teha, mida ma tahan teha, ja ei ole mingeid kohustusi mis seestpoolt rõhuvad. Mind ümbritsevad supperinimesed ja neid ma just oma ellu vajangi! Minus on mitmeid erinevaid külgi, ma võin olla väga vaikne ja endassetõmbunud, näida ülbe või siis hoopiski olla ülevoolavalt lõbus.
Päev 17 – Mis riideid leidub sinu kapis kõige rohkem
17. Ma ei teagi.. ma arvan, et särke.
Päev 18 – 10 inimest, keda usaldad kõige rohkem
18. Oi, nii palju neid küll ei ole.. välja tooksin siiski Gerda, Liisa, Kapu, Marioni, Karl-Johanni, Lauri..
Päev 19 – Keegi, kellega tahaksid vahetada üheks päevaks elud ja miks
19. Kellegagi enda lähedastest, tahaksin näha, millisena ma teistele tundun.
Päev 20 – 10 inimest, kes suudavad Sind kõige rohkem naerma ajada
20. Neid pole ka nii palju :D ja nimed.. Gerda, Liisa, Karl-Johann, Matu vist
Päev 21 – Sinu parim sõbranna/sõber just suri. Milline oleks su reaktsioon?
21. Polekski reaktsiooni vist, sest mulle jõuavad alati sellised asjad paljupalju hiljem kohale kahjuks.
Päev 22 – Mis leidub Sinu toas
22. Telekas, riidekapp, sektsioon, 2 diivanit, laud, kitarr, ja suur seapesa..
Päev 23 – Kui on olnud tõsiselt halb päev, kuidas sellega tegeled?
23. Tulen koju, lähen vanni, panen muusika mängima ja lõõgastun!
Päev 24 – Pane oma iPod/iTunes shuffle’lile ja kirjuta esimesed 10 laulul, mis tulevad
24. Polegi selliseid asju :(.

No comments:

Post a Comment