Tuesday, October 26, 2010

Day 23 – 15 facts about you.

Ma olen seda küsimust juba oodanud, ma arvan, et kui ma need faktid siia kirja saan, siis ma tunnen end ise ka palju paremini ja ka teistel on minust võib-olla parem arusaamine. Alustame siis:)
  1. Minu päris kodu on Turbas, kus elab minu pere, mitte Tallinnas, kus ma üürin korterist vaid ühte tuba.
  2. Mul ei ole kunagi ühtegi luumurdu, ega -rebestust, -nihestust, mida iganes olnud.
  3. Ma ei piira end ühegi muusikažanriga, mis tähendab seda, et ma võin kuulata ühes playlistis räppi, metalit, dnb-d, poppi ja kasvõi jazzi.
  4. Mul on 5-aastane vend, kes enne mu kolimist mind päevast päeva terroriseeris, nüüd aga minuga lausa ingellikult käitub.
  5. Kui kooli esimene veerand umbes poole peal oli, olin ma täiesti kindel, et ma vahetan peale esimest veerandit kooli, sest GAG tundus mulle võimatult raske. Nüüd olen ma oma arvamust muutnud :)
  6. Ma olen toidu suhtes ERAKORDSELT pirtsakas, aga samas ma lihtsalt armastan rämpstoitu.
  7. Mind ajab täiega närvi, kui ajatakse segi sõnad "vahel" ja "vahest".
  8. Linnas elades igatsen ma kõige rohkem oma kassi Mummut.
  9. Ma laulan, ja seda koguaeg.
  10. Enamus mu nädalarahast läheb toidu peale :(
  11. Ma tahaks minna kunagi IT-d õppima, aga ma tean, et see on suhteliselt võimatu, niikaua kuni ma reaalainetes sakin.
  12. Ma vihkan, kui inimesed suhetega oma sõbrannad ära unustavad täiesti, ja hiljuti olin ma ise sellisele asjale väga lähedal.
  13. Ma täiega kahetsen, et omal ajal klaveriõpingud pooleli jätsin.
  14. Kui korteri teises otsas sibulat lõigata, siis ma tunnen seda.. mu silmad on sibulale väääääga väga tundlikud.
  15. Ja last but not least.. mul on facebookisõltuvus vist!! :D

No comments:

Post a Comment