Monday, October 4, 2010

Day 1 – A photo of yourself and a description of how your day was.

Pildi valikust siis nii palju, et mul lihtsalt polnud siin eriti pildi valikut, nii et valisin selle. (sorri Liisa)
Minu päev oli iseenesest väga tore. Käisin koolis, seal esinesime mingitele pranstlastele, peale seda oli ainult 4 tundi, mille ma ilusti ära kannatasin, tänu sellele et vene keel arvutiklassis oli. ülejäänud tundidest eriti polegi midagi meeles. Peale kooli trippisin koju ja olin sekundi niisama, et siis minna trollile ja Marcile koolivastu sõita ;) trollis pidasid mingisugused ülipurjus parmud mulle loengut et ma ei tohiks nii palju meiki kasutada, et see on üli kole. okei siis :D:D:D igaljuhul läksin M-le vastu, siis läksime tema juurde, tal on mega ilus maja, ma kolin varsti sisse ka ;):D Olime seal niisama, vaatasime dj contesti videot ja pikutasime, peaks mainima et ma jäin magama sinna... peaaegu.. aga kahjuks ma pidin trenni ka jõudma, nii et jah.. mingi poole kuue ajal liikusime sealt ära ja siis ma läksin trenni, seda viga ma elusees enam ei tee, sest ma suht vihkan seda trenni!! nii et esmaspäevad on mul väga vabad, peoplee ;))
peale trenni käisin rimis, ostsin süüa natuke ja siis tulin koju.. ja nüüd ma ei ole absoluutselt mitte midagi kasulikku teinud kahjuks.. aga tegelikult ma võin seda endale lubada :)
vot nii, selline oli minu päev siis. homseni ;)

No comments:

Post a Comment